Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1 – SÖZLŞEMENİN KONUSU
İş bu sözleşmenin konusu,
Alıcının Satıcıya ait www.omorfia.com.tr adresli web sitesinden elektronik
ortamda sipariş verdiği, internet sitesinde bahsi geçen özelliklere haiz ve
yine sitede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak
4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların
hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Alıcı, satışa konu
mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat
koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma”
hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit
ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme
hükümlerince kabul ve beyan eder. www.omorfia.com.tr sitesinde ödeme sayfasında
yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
MADDE 2 – TARAFLAR
2.1 – SATICI BİLGİLERİ
Unvan: SOF KİŞİSEL BAKIM
ÜRÜNLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres: EVLİYA ÇELEBİ
MAHALLESİ SADİ KONURALP CADDESİ IKSV VAKFI NO:5 İÇ KAPI NO:2 BEYOĞLU/İSTANBUL
Telefon: +90 530 186 91 62
E-Posta: info@omorfia.com.tr
2.2 – ALICI BİLGİLERİ
www.omorfia.com.tr internet
sitesinden sipariş vererek alışveriş yapan kişiyi ifade eder. Sipariş veren
müşteri iş bu sözleşme koşullarını kabul etmiş sayılır. Sipariş sırasındaki
adres ve diğer bilgiler esastır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU
ÜRÜN BİLGİLERİ
Mal/hizmetin cinsi ve türü,
miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli
www.omorfia.com.tradlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan
bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği
gibidir.
MADDE 4 – ALICININ
YÜKÜMLÜLÜKLERİ
ALICI, sözleşme konusu
mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış
vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim
alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.
ALICI, siparişin iptali
durumunda, sevkiyat öncesi müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek iptal
işlemini gerçekleştirebilir. Sevkiyat sonrası sipariş iptali yapılamaz.
5- GENEL HÜKÜMLER
5.1 – ALICI, Madde 3`te
belirtilen sözleşme konusu ürün veya ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı
ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunu
okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini
beyan eder. www.omorfia.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön
bilgilendirme işbu sözleşmenin ayrılmaz parçasıdır.
5.2 – Sözleşme konusu ürün
veya ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için
ALICI`nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgilendirme formunda
açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim
edilmek üzere gönderilir.
5.3- ALICI, bildirdiği
teslimat adresine ve bu adreste teslim sırasında bulunan kişiye yapılan
teslimatın, ALICI’ya yapılmış teslimat sayılacağını kabul etmektedir
5.4- Teslimat masrafları
ALICI`ya aittir. Teslim anında ALICI`nın adresinde bulunmaması durumunda dahi
SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul
edilecektir. ALICI`nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar
ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya iade
edilmesinden dolayı oluşan giderlerden SATICI sorumlu değildir.
5.5– Sözleşme konusu ürün,
ALICI`dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek
kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
5.6 – SATICI, sözleşme konusu
ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa
garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
5.7 – Sözleşme konusu ürünün
teslimatı için “Ön Bilgilendirme Formu”nun ve işbu sözleşmenin imzalı
nüshasının ALICI tarafından elektronik ortamda onaylanmış olması ve bedelinin
ALICI`nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle
ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün
teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5.8- Ürünün tesliminden sonra
ALICI`ya ait kredi kartının ALICI`nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde
yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile
ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI`ya ödememesi halinde,
ALICI`nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde
SATICI`ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI`ya
aittir.
5.9- SATICI mücbir sebepler
veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI`ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI`nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği
tutar 14 (ondört) gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.
5.6- Garanti belgesi ile
satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar,
garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI `ya
gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
ALICI; ürün satışına ilişkin
mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe
göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını
kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya
aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde
SATICI’ya yazılı bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte cayma hakkının
kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir.
Kullanım talimatlarına aykırı
olarak kullanılan, ALICI’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya
üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanılması
halinde;
a) 3. kişiye veya ALICI’ya
teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal
ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte
gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri
İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin
kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak teslim
edilmesi gerekmektedir.
ALICI, cayma hakkını
kullanmasından itibaren 10 (on) günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade
etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten
itibaren 14 (ondört) gün içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma
yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir. ALICI`nın kredi kartı ile ödeme
yaparak verdiği siparişi cayma hakkını kullanarak veya işbu sözleşmede
belirtilen başka herhangi bir sebeple iptal etmesi halinde, ALICI, SATICI
tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına
yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu
tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin
tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için
SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
GÜVENLİK-GİZLİLİK, KİŞİSEL
BİLGİLER, ELEKTRONİK İLETİŞİMLER VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR
İNTERNET SİTESİ’nde
bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve iletişimler ile diğer
hususlarda aşağıda esasları belirtilen gizlilik kuralları-politikası ve şartlar
geçerlidir.
7.1.ALICI tarafından İNTERNET
SİTESİ’nde girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler,
SATICI tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre
günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler
ALICI cihazından girildiğinden ALICI tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce
erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar
dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI’ya aittir.
7.2. ALICI’nın İNTERNET SİTESİ’ne
üyeliği ve alışverişleri sırasında edinilen bilgileri yasal mevzuat sınırları
içerisinde SATICI, her türlü bilgilendirme, reklam-tanıtım, promosyon, satış,
pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik uygulamaları amaçlı yapılacak
elektronik ve diğer ticari-sosyal iletişimler için, belirtilenler ve halefleri
nezdinde süresiz olarak veya öngörecekleri süre ile kayda alınabilir,
basılı/manyetik arşivlerde saklanabilir, gerekli görülen hallerde
güncellenebilir, paylaşılabilir, aktarılabilir, transfer edilebilir,
kullanılabilir ve sair suretlerle işlenebilir.
Bu veriler ayrıca kanunen
gereken durumlarda ilgili Merci ve Mahkemelere iletilebilir. ALICI kişisel
olan-olmayan mevcut ve yeni bilgilerinin, kişisel verilerin korunması hakkında
mevzuat ile elektronik ticaret mevzuatına uygun biçimde yukarıdaki kapsamda
kullanımına, paylaşımına, işlenmesine ve kendisine ticari olan-olmayan
elektronik iletişimler ve diğer iletişimler yapılmasına muvafakat ve izin
vermiştir.
7.3. ALICI SATICI’ya
belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya
iletişimleri her zaman için durdurabilir. ALICI’nın bu husustaki açık
bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal
azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler
ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya
da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. ALICI isterse kişisel
verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya
yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü
kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik
sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya
çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara
uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI’ya her zaman yukarıdaki
iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki başvuru
ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki
gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.
7.4. INTERNET SİTESİ’ne ait
her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve
kısmen/tamamen kullanımı konusunda; SATICI’nın anlaşmasına göre diğer üçüncü
sahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları
SATICI’ya aittir.
7.5. SATICI yukarıdaki
konularda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar;
bu değişiklikler SATICI tarafından INTERNET SİTESİ’nden veya diğer uygun yöntemler
ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur.
7.6. INTERNET SİTESİ’nden
ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve
kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden
SATICI sorumlu değildir.
SATICI
Unvan: SOF KİŞİSEL BAKIM
ÜRÜNLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres: EVLİYA ÇELEBİ
MAHALLESİ SADİ KONURALP CADDESİ IKSV VAKFI NO:5 İÇ KAPI NO:2 BEYOĞLU/İSTANBUL
Telefon: +90 530 186 91 62
E-Posta: info@omorfia.com.tr
ALICI
Fatura Ünvanı :
Fatura Adresi :
Alıcı Ad & Soyad
Alıcı Adresi :
Telefon No:
E-Posta :
Tarih :